OGŁOSZENIE O WYBORZE KANDYDATA NA ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ

w ramach Programu „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025

Dyrektor Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piszu informuje,  że w wyniku zakończenia procedury naboru kandydata na stanowisko ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ w związku z realizacją Programu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej dofinansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego wpłynęło 6 ofert.

Dodatkowo osoby / rodziny / opiekunowie prawni zakwalifikowani do udziału w Programie „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025 do realizacji zadania wskazały osoby, które mogłyby świadczyć usługę ASYSTENTA.

Kandydaci wskazani przez osoby /rodziny/opiekunów prawnych, celem spełnienia warunków  zawartych w Programie przedstawili niezbędną dokumentację.

Realizator z uwzględnieniem wytycznych Programu i po weryfikacji ofert oraz kandydatów wskazanych przez osoby / rodziny / opiekunów prawnych podjął decyzje o podpisaniu umowy zlecenia z:

  1. Sabina Kadłubowska -Gmina Pisz
  2. Barbara Koniecko – Gmina Pisz
  3. Grażyna Polewaczyk – Gmina Pisz
  4. Aneta Kałęka – Gmina Pisz
  5. Ewa Milewska- Gmina Pisz
  6. Kozikowska Barbara – Gmina Pisz

na świadczenie usługi asystencji osobistej osobom zakwalifikowanym do Programu.

Ww osoby spełniły wymagania formalne określone w Programie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025 oraz uzyskały zgodę uczestnika Programu.

Rozmiar czcionki
Kontrast