Od 04.05.2020 r. przedłużenie terminu udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej na odległość

Informujemy, że w związku z przeciwdziałaniem zagrożeniom związanym z COVID-19,

DO ODWOŁANIA,

Starosta Piski przedłużył termin zawieszenia działalności punktów niepłatnej pomocy prawnej  na zasadzie  osobistego udzielania porad w punktach w Białej Piskiej i Piszu.

Jednocześnie informujemy, że w tym czasie organizuje się udzielanie porad przez telefon lub drogą e-mailową.

W celu uzyskania porady należy wypełnić załączony wniosek o zgłoszenie porady na odległość wraz z oświadczeniem o niemożności pokrycia kosztów odpłatnej porady. Skan podpisanego wniosku i oświadczenia należy przesłać na e-mail Starostwa Powiatowego w Piszu sekretariat@powiat.pisz.pl. Telefonicznie lub e-mailowo zostanie umówiony termin porady. Porada zostanie udzielona telefonicznie lub e-mailowo.

Po udzielonej nieodpłatnej pomocy prawnej lub świadczonym nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim osoba uprawniona zostanie poinformowana o możliwości przekazania anonimowej opinii o udzielonej nieodpłatnej pomocy prawnej lub świadczonym nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim pod adresem poczty elektronicznej Starostwa Powiatowego w Piszu sekretariat@powiat.pisz.pl lub listownie na adres Starostwa Powiatowego w Piszu, ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz.

Wszelkie zapytania na temat funkcjonowania Punktów nieodpłatnej pomocy prosimy kierować pod numer Starostwa Powiatowego w Piszu 87 425 47 00

wniosek-zgloszenie-porady-na-odleglosc

Pliki do pobrania

Rozmiar czcionki
Kontrast