OGŁOSZENIE O WYBORZE KANDYDATA NA ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
w ramach Programu „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025
Dyrektor Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piszu informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru kandydata na stanowisko ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ w związku z realizacją Programu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej dofinansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego wpłynęło 6 ofert.
Dodatkowo osoby / rodziny / opiekunowie prawni zakwalifikowani do udziału w Programie „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025 do realizacji zadania wskazały osoby, które mogłyby świadczyć usługę ASYSTENTA.
Kandydaci wskazani przez osoby /rodziny/opiekunów prawnych, celem spełnienia warunków zawartych w Programie przedstawili niezbędną dokumentację.
Realizator z uwzględnieniem wytycznych Programu i po weryfikacji ofert oraz kandydatów wskazanych przez osoby / rodziny / opiekunów prawnych podjął decyzje o podpisaniu umowy zlecenia z:
- Sabina Kadłubowska -Gmina Pisz
- Barbara Koniecko – Gmina Pisz
- Grażyna Polewaczyk – Gmina Pisz
- Aneta Kałęka – Gmina Pisz
- Ewa Milewska- Gmina Pisz
- Kozikowska Barbara – Gmina Pisz
na świadczenie usługi asystencji osobistej osobom zakwalifikowanym do Programu.
Ww osoby spełniły wymagania formalne określone w Programie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025 oraz uzyskały zgodę uczestnika Programu.